Tuesday, November 04, 2008

Halloween 2008: Trick or treat













Jeg må bare sette inn noen bilder fra vår Halloween aften. Vi var selvfølgelig ute med våre små. August var en scary (skummel) tiger og Aspen en liten bjørn. De var veldig søte som dere ser.
August gikk rundt og fikk masse gotteri. Han har mye igjen, men jeg tror Keith har vært der å tatt de beste sjokoladene. Det ble litt for mye for Aspen, så på vei hjem sovnet han i trallen som vi hadde med oss. Vi fortalte da alle at han hadde gått i hi. Det var nå godt for han å komme seg i seng tenker jeg.

2 comments:

Anonymous said...

hei.morsomme bilder,særlig det siste lo godt da jeg fikk se det.var ikke dere voksene utkledd,venter å få se bilder av dere å og hvem av dere 3 som sovnet. klem fra tante

Monica said...

Jeg må skuffe deg. Vi glemte å ta bilde av oss voksne. Vi var ikke så veldig kreative. Skulle ha planlagt litt mer. Vi dro til et spøkelseshus senere på kvelden, så vi ble skremt våkne alle tre. Skal finne noen bilder slik at du skjønner hva jeg mener.
Klem fra Monica