Sunday, January 18, 2009

August og Aspens møbler-Lekekassa





Som noen vet har vi hatt det litt hektisk i det siste. Grunnen er at Keith har satt sammen sin søknad for å ofisielt komme inn på skolen. Det betydde at han måtte sette sammen en portfolio. En av tingene han ville ha inn der var noen møbler som han har designet og bygget. Det ble litt i siste liten, men nå har gutta fått møbler som skal fylle rommet deres. Det første produktet jeg setter inn her nå er lekekassa. Den er knalle gul og brun, og består av tre store rom til leker. Det var jeg som tenkte at det er best slik at de kan sortere dem litt. August fortalte meg at han skulle fylle hele kassa med raserbiler.

Jeg får sette inn noen av de andre møblene fremover. Vi har en køyeseng, komode, stol og et databord for oss.

Søknaden er nesten inne nå, det er en stor prøve igjen som han må ta i begynnelsen av februar. Det er 500 søkere til 25 plasser, så det blir spennende fremover. Kamp om plassene som dere skjønner. Jeg tror vi får vite resultatet i april en gang.

No comments: