Tuesday, January 20, 2009

Flere møbler





Denne stolen har ikke Keith designet. Det er en stol designet av Gerrit Rietveld i 1917, og er kalt The Red Blue Chair. Den reprensenterer begynnelsen av en kunst bevegelse og er ganske kjent.

Ellers går dagene fort her som vanlig. Kan ikke tro at januar er nesten over. Aspen har begynt å si enkelte ord (har vel gjort det en stund uten at vi merket noe). Han sier Hi, Bye, mamma og pappa.

Må ta med en liten historie fra i går. Etter å ha lagt Aspen var jeg og Keith så trøtte at vi la oss ned på sofaen og sovnet. August satt oppe og lekte. Aspen hadde ikke roet seg helt så han begynte å sutre litt. Husker at August sa ifra, men jeg fortalte han at han bruker å gjøre det når han ikke vil legge seg. Etter det sloknet jeg helt. Da jeg våknet gråt August litt. Han sto utenfor døra der de sover. Jeg spurte hva det var og han fortalte at han ville at noen skulle være våkne. Han ville så legge seg, så vi tok på nattøy. Jeg hørte litt bråk innenfor døra og tittet inn. Der satt Aspen med senga full av leker. August hadde drevet å gitt han leker. Det var utrolig søtt. De er nå glade i hverandre de to.

No comments: