Tuesday, January 20, 2009

Ny president



I dag har vi endelig en ny president over her. Det er utrolig hvordan han har fått massene med seg. Han har et stort ansvar. Den ene barnehage tanta til August er overlykkelig. Hun mener Bush er en kriminell, så om hun fikk bestmme ville han blitt låst inn. Mange har nå stor tro på Obama, og nå holder alle medier her borte på å analysere hvert ord av hans tale. Jeg får vel følge med på konklusjonene.
Regner med at dette er alt nyhetene i kveld kommer til å snakke om, så jeg blir vel lei etterhvert. Uansett så er jeg nå fan av Obama. Håper han får gjort noe ut av perioden slik at han blir gjenvalgt igjen. Vi får nå bare følge med. Han tar nå over i en vanskelig periode. Økonomien er ikke særlig bra, og folk mister stadig jobbene sine.

Keith har vært ute å reklamert nå, og ting ser ut til å snu seg for oss. Vi har jo ikke permitert noen, men har vært veldig nær. Vi ble vel berget av snøværet og julen. Mange fridager. Dette hjalp oss inn i det nye året. Nå som Keith har vært aktiv begynner vi å se lys igjen. Keith begynner å bli redd for at det er for mye lys. Han har alt begynt å se om vi trenger å ansette flere. Hvis alt som har blitt lovet oss nå begynner så har vi kanskje et problem. For mange blir nå det et luksus problem, og jeg tror nå ikke vi kommer til å få problemer med å få hjelp om vi trenger det. Mange sliter mye her borte. Det hadde vært gøy å vært den bedriften som vokser i en slik periode. Vi får nå se. Mange jobber har hatt problemer med finansieringene sine. Banker har stoppet utbetalingene sine midt i prosjekter og lovet finansering for å så trekke den tilbake. Jeg skal nå holde dere oppdaterte, men jeg er positiv.

No comments: