Saturday, January 24, 2009

Kommode





Her er kommoden vi har laget. Jeg designet den. Fargene er det Keith som valgte. Den ble fin synes jeg.

Keith oppdaterte web siden vår med våre møbelbilder (http://www.abacuscarpentry.com/) for dere som ikke klarer å vente så finnes det et bord og en bokhylle der også. Det er også et magasin til som har bilder fra en jobb vi har gjort. Den ligger under press, og magasinet jeg snakker om er LUXE. Den jobben var jeg faktisk med på også. Det er ikke bilder fra barnerommene med begge barna har egne bad, som var veldig fine.

Ellers er August oppe hos Marius nå. Det var veldig viktig for han å være alene med Marius. Da jeg leverte han lurte han på om jeg skulle gå snart. Han skal ligge over der i dag, men regner med at vi møter dem for å spise middag eller noe slikt. Marius og August blir vel oppe lenge tenker jeg, så de skal vel sove lenge på søndag.
Jeg og Keith skal benytte dagen med å gjøre papirarbeid i dag, og i morgen skal Ketih ha studiedag. Ikke så spennende helg. Jeg får se om jeg kan finne på noe gøy så jeg har noe å skrive om senere.

No comments: