Monday, January 26, 2009

Bord/databord




Dette var siste møbel i denne omgang. Det finnes en bokhylle og flere detaljer fra de jeg allerede har satt inn her på vår web side http://www.abacuscarpentry.com/

Jeg må vel ta noen nye bilder av gutta fremover nå tenker jeg.

Her borte har vi nå hatt en kald, men eller fin helg. August har sovet over på Queen Anne hos Marius. Det liker han godt. Der får han kose seg med mye gotteri. Han får også leke i fred siden Aspen liker å komme å ta lekene han holder på med. Han fikk velge middagen på lørdagen. Da sa han at han ville ha pasta eller pizza. Marius kjøpte en pizza og August spiste opp halve pizzaen. Han fortalte forresten meg da han gikk at jeg skulle ha en god dag (Have a nice day, Mommy). Marius hadde tegnet en bilbane på noen store ark og tapet dem til gulvet. Det var populært. Bilene hans kjørte rundt der.

Aspen måtte holde ut med sine foreldre. Jeg tror nå han hadde det gøy han ogaå. Jeg baket boller, så jeg lot han få leke med litt deig. Ellers liker han nå å løpe frem og tilbake over gulvet. August gjorde det da han var på samme stadie også.

Nå er en ny uke her igjen, og jeg skal nå vekke gutta. August skal til barnehagen. Han begynner seint i dag også.

No comments: