Tuesday, January 27, 2009

Treig morgen







I dag fikk vi en sein start på dagen. Jeg måtte vente på noen nummer fra et trevare firma som jeg skulle sende videre. August syntes det var helt greit. Han fikk leke litt med bilene før vi dro til barnehagen. Aspen hadde lyst til å dra, så han kom bort til meg med lua og skoene sine. Jeg benyttet tiden med å ta noen bilder med min mobil. Jeg har jo ikke hatt nye bilder av gutta på en stund. Det har jo blitt litt mye møbler.

Resten av dagen har jeg og Aspen hatt sammen. Vi har hatt en reperasjonsmann her som fikset ovnen vår. Aspen syntes det var gøy. Han sto å følgte med under hele besøket. Selv har jeg jobbet litt på dataen. Jeg har hørt radio på podkast. Har begynt å lyttet litt til det. Etter et par norske programmer dro jeg inn på NRK, og har nå spilt nytt på nytt i bakgrunnen. Flotte greier. Skal se om de har noe barne tv når August kommer hjem. Snart må vi vel ha en data til tenker jeg. Det blir vel kjedelig for August å se e samme dvdene hver gang han skal se på tv. Vi har ikke kabel så vi har ikke noe barne tv tilbud på vår vanlige tv.

Nå skal jeg rydde litt, og ta med meg Aspen. Vi skal hente August og Marius og dra til universitetet for å gi Keith skolesekken. Han glemte den i dag.

No comments: