Tuesday, February 10, 2009

Den nye bloggeren




Aspen skal ta over bloggingen nå. Han og jeg var på biblioteket og i barneavdelingen har de dataer stående på lave bord med lave stoler beregnet for barn. Aspen klatret derfor opp og begynte veldig seriøs å trykke på dataen. Bevege musen rundt. Han var så fin at jeg måtte ta frem mobilen min å ta et par bilder. Etter å ha funnet dataen var det vanskelig å få han til å se på bøker. Han er nemlig veldig opptatt av dataen for tiden. Han vil trykke hele tiden. Det er derfor en kamp her hjemme. Han går bort til dataen hele tiden tiden. Prøver å få inn en finger slik at han kan trykke litt.

Ellers kan jeg fortelle at det har snødd litt i dag. Det ligger ikke, men har vært litt kaldt. Nå i ettermiddag gikk det over til regn. Gutta henger rundt meg nå, så det er best å begynne med å mate dem.

No comments: