Saturday, February 07, 2009

Elea og Bestemor





Bestemor var hos May Britt og Elea på fredagen. Da tok May Britt noen fine bilder som hun sende meg. Ville gjerne dele dem med dere. Mitt lille søte tantebarn. Jeg ser frem til å treffe henne.

Her borte har vi en litt slapp start på lørdagen. August og Aspen tok et bad, og har spist frokostblanding til frokost. Aspen springer fortsatt rundt i bleien sin. Vi ser på Wiggles på tv. Det er en gruppe fra Australia som er veldig populær blandt ungene her borte. De synger og danser mye. Aspen og August danser litt også når de følger med. Vanligvis ser de nå ikke så mye på tv, men jeg ville skrive litt her. Jeg har også ryddet og støvsuget. Prøver å være effektiv når de er opptatte. Aspen liker ikke så mye tv, men han liker musikk.

Keith har gruppeoppgave på skolen, så han dro til universitetet.

Vi skal nå snart kle på oss og begynne dagen for alvor. Det ser ganske bra ut ute, så vi får ta oss en tur ut tenker jeg. Ellers skal vi møte en annen familie senere i dag til middag. De har tre unger, så det blir nok noe veldig barnevennlig.

No comments: