Sunday, February 22, 2009

Nye Elea bilder










Her er mange fine bilder som jeg fikk av mitt tantebarn. Hun er nå så fin. Bildene fikk jeg av Eleas andre tante. Hun fortalte at Elea har vært hos helsesøster på 6 ukerskontroll. Alt var bra og hun veide 4065g og var 54 cm. Det er godt å høre.

Solveig forteller videre at May-Britt prøvde å pumpe melk så de kunne gi henne med flaske for å se om hun tok den, det var ikke noe problem. Hun smatta i vei med en gang hun. Pappa Vegard får lov til å mate litt han også da. Han ser nå så stolt ut.

Ellers feiret vi bursdagen min i går. Vi var ute å spiste meksikansk mat. Det var godt. Etter middagen dro vi å spiste kake. Jeg fikk lys på kaka og gutta var veldig fornøyde. Jeg skulle sette inn bilder fra dagen, men batteriet på kameraet mitt var gåen, så det ble ingen bilder fra feiringen.

No comments: