Thursday, February 26, 2009

Ut å nyter sola






Her en søndag var jeg og August ute å koste oss i sola. Det var August som ville ta bilde av meg også. Han var flink. Vi gikk over til slusene. Aspen og Keith tok en lur.
Det var finvær og varmt i sola. I går natt derrimot snødde det igjen. Snøen lå helt til ettermiddagen i dag. Utrolig. Jeg og Aspen var på en lekeplass og gikk litt i snøen. Dette er første vinteren jeg har opplevd så mye snø her i Seattle. De fleste vintrene har det jo ikke kommet noe. I år har vi hatt små snødager titt og ofte. Etter at solen kom var det nå varmt i dag.

Aspen har begynt å sagt flere ord. Trist å si det, men de er nok engelske. Han sa bye bye til Marius i dag.

Jeg må lage middag nå. De sitter å venter. Travle tider for tiden. Føler ikke at jeg får skrevet så mye. Det blir vel roligere tider snart.

1 comment:

Anonymous said...

hei.fine bilder av dere.august har blitt stor ser jeg.her er alt som før.det er nå vinter her igjen,håper snøen forsvinner fort.ellers ikke så mye nytt,klem fra tante