Monday, March 02, 2009

For en flott dag

I dag har vi en utrolig flott dag her. Jeg skal ut i solen, men maatte bare fortelle at det er varmt og godt hos meg i dag. August og Keith er forkjolet, mens jeg og Aspen er fortsatt i god form. Keith hadde feber i helga og sov mye i gaar. August ser ut til aa haantere forkjolelsen bedre. Jeg og Aspen passet paa aa vere mye ute slik at vi faar mye frisk luft.
Ellers er jobbmarkedet fortsatt hardt her borte. Vi har ikke saa mange jobber i mars, men neste maaned ser bedre ut. Vi har hatt vaare snekkere til aa jobbe litt paa huset vaart. Jeg haaper jo at vi kan flytte inn der i lopet av vaaren. De er naa klare til aa legge gipsplater paa rommet i andre etasje. Etter det retter de opp gulvet og saa er vel badet og resten av kjokkenet neste paa lista. Selv tenker jeg at det blir litt pussing og maling for meg fremover. Har ogsaa planer om aa lage en sandkasse for gutta. Mange planer har en det er bare aa faa satt de ute i livet. Det er jo litt vanskelig naar en maa finne jobber og slikt.

Ellers var jeg og Marius til et sted hvor de har mange dataspill. Disse sitter en paa og ofte beveger setene seg ogsaa. Jeg ble litt svimmel etterhvert. Vi kjorte baade jagerfly, lastebil, racer biler og Harley. Jeg var ikke serlig flink, men Marius vant flere ganger.

Jeg faar oppdatere mer siden. Maa ut aa nyte sola naa.

No comments: