Thursday, February 12, 2009

Tante Solveig strikker til Elea




Her er to nydelige plagg som tante Solveig har strikket til Elea. Kjolen har hun designet selv. Dressen vet jeg ikke om hun har funnet eller designet mønster til. Nå skal jeg passe på å få bilder av Elea når hun bruker klærne sine slik at jeg kan legge de inn her.

Jeg fant forresten en bok, og en web side med navnet www.selbuvotter.com, det er en dame i Seattle som har samlet og gitt ut en bok her borte med mønster og historien om Selbu vottene.



Det er jo populært å strikke her vet du. Jeg har nå så vidt begynt litt igjen. Det blir noen rosa sokker. Har mistet oppskriften min, så akkurat nå går det etter hukommelsen, og det går ikke så bra. Må få sendt over en kopi igjen tenker jeg om jeg ikke finner noe på nettet. Jeg har det med å sovne når vi ser på film, så nå strikker jeg for å holde meg våken. Mulig vi leier for kjedelige filmer...

2 comments:

Anonymous said...

du må gå inn på garnstudio.com så finner du mønster på sokker,kanskje

Anonymous said...

du tenker vell paa me da!!
hihi