Tuesday, March 10, 2009

Tur rundt Greenlake








Aspen og jeg har gått rundt en innsjø her noen ganger nå. Den heter Greenlake, og ligger en liten biltur fra der vi bor. Turen har vel 40 minutter om en går fort nok. Det er fin gangvei rundt hele sjøen, og mange benytter seg av denne parken. De har ganske stor lekeplass også. Der starter vi innemellom slik at han blir sliten og sovner på turen.

Aspen har ellers utviklet en ny vane. Han skal hele tiden ha hånden min (eller Marius), og skal gå med oss for å vise oss ting eller få oss til å sitte på gulvet å leke. Han hoøder på nå også, så det er mye bråk her nå siden jeg prøver å skrive. Han er nå forkjøla også, stakkars. Hadde litt feber i går. Det betyr nå at han har vært mye inne de to siste dagene (siden det er så kaldt ute), og er vel nå klar for å se andre barn tenker jeg. Han roet seg litt nå og sitter å ser på tv. Det betyr at han ikke er i form ennda, for vanligvis har ikke den karen mye tid til å se på tv. Det er godt at det er leggetid snart nå.

1 comment:

Anonymous said...

da har jeg kommet hjem til kalde norge.. kom hjem på tirsdag som sagt da. Fly turen gikk greit helt tiljeg kom til oslo, da var bagasjen min lagt igjen i copenhagen.. så den ble sendt direkte oppover til kr.sund senere, så jeg var til aina uten noe som helst utenatt sekken min da:P menmen har da fått bagasjen min nå da.
hvordan går det over der med de 2 minste da?