Tuesday, April 07, 2009

Nye Elea bilder









Her er noen nydelige bilder vi fikk av Elea. Jeg tror de er tatt da bestemor hadde bursdag. Kjolen hun har på seg er strikket av tante Solveig. Er ikke den fin? Nydelig spørr du meg.

Her borte har vi begynt å fått vårvær. Det er utrolig flott. Søndag gikk jeg med t skjorte i to timer. Hurra. Jeg er jo vanligvis veldig kald, så dere kan tenke dere at det var ganske varmt. I går hadde jeg t skjorte hele dagen. Det var kjempeflott. I dag har vi 19 varmegradet og skyfri himmel. Det var varmere i går, men t skjorten er på i dag også. August elsker at det har blitt varmere. Han spørr nesten hver dag om han kan ha på seg shorts også. Jeg lar vente litt med den, men det er ikke lenge igjen nå. En kan føle at været har snudd. Herlig.

Aspen har oppdaget månen. Han peker opp på den og sier ball. Han er så søt. Neste gang får jeg sette inn noen bilder av gutta igjen.

Skal nå opp til vårt hus å rydde litt. Vi har en som jobber der nå. I går ryddet vi masse og tok et lass til søppeldynga. Det blir et lass i dag også tenker jeg. Det er morrsomt med litt fremgang. I går traff vi en nabo. Hun har en sønn 6 måneder yngre enn August. Hun venter nummer to i oktober. Det er flott med litt barn i nabolaget. August, Aspen og Benjamin lekte godt sammen da vi møtte dem. Vi sto vel å snakket i en time, så de ble litt kjent.

No comments: