Saturday, April 04, 2009

Endelg helg og sol samtidlig...






I dag skal vi kose oss ute for vi har endelig sol og varme på en lørdag. Flotte greier. Skal ta med kameraet slik at jeg kan sette inn bevis at vi faktisk har sol. Denne vinteren har vært forferdelig lang, kald og med mye regn. Til og med mye snø, men det kan ikke jeg klage på for det likte jeg.
Uansett. Varmen er her og jeg skal ut. I kveld skal vi spise middag hos ei venninne. Hun er flink til å lage mat. I dag deltar hun på en bake konkuranse.

I går hadde August sin første fremvisning på barnehagen. De hadde et skuespill om en sulten larve som aldri ble mett. Augsut var en appelsin. Det var nå ganske morrsomt å se på, og det var vel ganske organisert til å ha 3 og 4 åringer som skuespillere. Skuespillerene selv smilte og lo for det meste. Det var nå mest lek for dem. Etterpå spiste vi lumsj. Alle barna skulle ta med hva de spilte som mat. Det betydde at jeg tok med appelsiner andre hadde epler, pizza, muffins, jordbær osv. Aspen var med å så på skuespillet og vi spiste lunsj sammen med de andre barna. Aspen satt ved siden av sin bror så fin. Han prøvde å stjele litt mat fra de andres tallerkener hvis han så noe som kunne smake bedre enn hva jeg la på til han. Vi skal få skuespillet på film, så da skal jeg se om jeg kan legge det inn her.

Nå skal gutta stå opp, så jeg må servere frokost.

No comments: