Wednesday, June 17, 2009

Gutta



Her er et lite bilde av gutta. Det er vel en stund siden sist. Har ikke tid eller noe spesielt å skrive om i dag. Skal nå spise frokost og snart vekke gutta siden de sover ennda. Jeg ville bare sette inn et lite bilde.

Aspen snakker forresten mye mer nå, og hans maseord er Please. Han sier det hele tiden. Ellers er det fortsatt en blanding av Norske ord og Engelske. Problemet er at alt August bruker blir standard. Det betyr mest engelsk. Det hjelper med Norske filmer, bøker og besøk. Aspens favoritt er Mamma Mø. Han går rundt å sier det hele tiden. Vi har en Mamma mø bok og en dvd. Begge blir brukt mye. Tror August er litt lei Mamma mø filmen vår, men tv er tv så han må se på. Etter at de begynte med digital tv her borte forrige helg har vi nå ingen kanaler. Det går nå greit for vi ser ikke mye på tv uansett. Noen dager i uka får ungene se på en dvd film. Det er en grei ordning for da passer jeg på at det blir for det meste Norsk tale filmer. Vi fikk sendt over Kaptein Sableltann film her om dagen. August var veldig ivrig på å se den, men den ble for skummel så vi måtte slå den av. Jeg hadde ikke tid til å se den sammen med han. Vi avtalte at jeg skal sitte sammen med han neste gang.

Det ser ut til å bli en travel sommer på jobben for oss her borte. Det blir flott. Vi trenger det nå. Keith tror at neste vinter blir hardere enn denne for oss snekkere. Det ble jo full stopp i husbyggingen da finanskrisa kom. Vi kommer til å merke det i vinter mener han. Det stemmer sikkert. Derfor er en travel sommer flott. Jeg skal jobbe mer også. Jeg ser litt frem til det nå.

No comments: