Monday, June 29, 2009

Verktøy lager


Her er plassen hvor vi lager vårt verktøy.

Nå er det kjempetravelt her igjen. I morgen skal jeg jobbe. Veldig tidlig. Må dra hjemmefra 6:15, det kommer ikke til å gå bra. Naboen skal passe på gutta. Jeg skal pakke matpakken og sekken til August i kveld. Lisa skal ordne med frokosten og ta August med til barnehagen når han våkner. Regner med at det ikke blir i 6 tiden på morgenen. Hun skal ta seg av Aspen til jeg kommer hjem igjen. Hun skal gjøre det samme på fredagen og hele neste uke. Etter det får vi se hva som skjer. Jeg får oppdatere senere om hvordan det gikk på jobben. Jeg skal innstallere kjøkkenskap sammen med en av gutta. Vi må bli ferdig med et helt kjøkken på en dag. Lurer på hvordan det kommer til å gå.

1 comment:

May-Britt said...

Bra dere har fått en del å gjøre igjen da! Lykke til med jobbingen. Kjekt med hjelpsomme naboer:-)
Her har vi mye sol og sommer, koser oss masse. Skal sende deg noen bilder igjen snart.