Thursday, August 13, 2009

Pakke fra Norge

I dag fikk vi pakke fra Norge. Det var en stor eske med 10 kilo spennende ting fra gamle landet. Jeg fikk lapp i postkassa i går, så i dag var jeg innom postkontoret å hentet den. Postmannen ga meg eska å sa at dette virket som en innholdsrik eske. Det var den også. Jeg klarte ikke å vente til jeg kom hjem så jeg smugtittet litt før jeg gikk på jobben. Resten av dagen satt eska på setet foran i bilen. Jeg hentet August i barnehagen og fikk han til å glede seg like mye som meg for å ta en titt. Vi hentet Aspen også, og så plasserte jeg esken midt på gulvet slik at gutta fikk ta ut alt. Jeg hadde dessverre ikke kameraet tilstede. Ketih tok det med på jobben. Det var klær til gutta bukser og t skjorter. Det blir bra til høsten siden August har hull på nesten alt han har av bukser. Det var t skjorter til meg og Keith også. Ellers var det masse sjokolade. Det blir godt, men vi må passe linjene våre litt også...det blir vel vanskelig til sjokoladen og smågodtet blir borte.
Ellers var det bøker til gutta, blader til meg og noen filmer. Gutta sitter å ser Rottatouille på Norsk nå. Det blir vel Postmann Pat og Mumi trollet senere (men ikke i dag). Jeg har også lest to av bøkene som kom allerede. Kaptein sabeltann og Pinky på tokt med den sorte dame og Barbapapa på piknik. Jeg regner med at jeg må lese de flere ganger senere. Aspen fikk også noen små dyr. Det passet bra for gutten har vært på besøk til en bondegård i dag sammen med Lisa. Gården var ikke så langt unna jobben min så vi møttes i pausen min. Det var koselig. Det er nemlig en park med lekeplass rett bak der jeg jobber, så de kom dit. Aspen lurte nå litt på hvorfor jeg hadde gul vest og hjelm med meg, men han løp nå imot meg uansett.
En fin dag i dag takket være bestemor, bestefar, Lisa og sommerværet.
Det var forresten en bursdagspakke til Aspen fra tante, onkel og Elea også, men den gjemmer vi til den 27ende.

No comments: