Thursday, August 20, 2009

Sakkosekk

For noen uker siden en dag jeg kjedet meg surfet jeg litt på nettet. Jeg tittet for det meste innom forskjellige blogger, og kom over denne http://cocooncouture.blogspot.com/. Omtrent på samme tid som jeg leste bloggen hadde det blitt lagt inn et innlegg og oppfordring til å sende henne en email og bli med i trekkningen av en sakkosekk. Hun skrev så fint om Mumi trollet, så jeg sendte henne en email, og jeg vant sekken. Så jeg fikk den i pakke helt fra Australia. Det var litt gøy. Sekken er i brun cord stoff og har en fin rev på (jeg fikk velge farge selv). Den er i barnestørrelse, når guttas rom er ferdig skal jeg fylle den opp og regner med at dere får se nye bilder av den.

2 comments:

Aina said...

Den var dødskul da!!!!Det er lov til å ha flaks innimellom:-)
Har sendt over gave til Aspen pluss den vesken som jeg lovde deg....ingen lettvinte løsninger her...hihi!!!Rgener med dere koser dere i varmen :-)

Monica said...

Tusen takk, vi gleder oss til post. Vi koser nå oss i varmen, men det blir innemellom for varmt for meg. Jeg har ikke mye energi i varmen. Så lenge en slapper av går det bra, men når er jobber blir jeg slapp. En skal nå ikke klage over godt vær. Regner med at vi griller og koser oss i helga.
Monica