Saturday, September 05, 2009

Badebilder























Har ikke så mye tid til å skrive her, men tenkte at vi måtte ha inn noen nye bilder av småtrollene mine. De elsker å sitte å leke i badekaret. Aspen vil gjerne leke med Elia, som han haller Elias. Han har en annen rød og hvit båt også som har fått samme navn. Han liker å sette et par små bade ender han har oppe på kjapp (en av Elias båtene) og seile rundt. August har noen astronauter som driver å hopper i vannet fra badekar kanten. De trøyer seg godt.

Eller har jeg hatt en full uke, og regner med at neste uke blir lik denne. Det har blitt mye jobbing, men det er et par prosjekter som byggerene prøver å bli ferdige med, så vi blir litt dyttet av deres stress. Det at ikke alle ansatte er like produktive gjør at jobben vår blir litt mer stresset enn den burde være. En uke til og så blir det vel rolig igjen tenker jeg. Det hjelper jo ikke at barnehagen til August har tatt tre dager pause. August er derfor sammen med Keith om dagen, så de to drar på møter sammen, og jeg har inntrykk av at de spiser iskrem sammen hver dag også. Aspens rutiner er ikke skiftet mye, så han er hos dagmamma.

God helg

2 comments:

Anonymous said...

hei.dette var koslige bilder og veldig fine.aspen blir nå mer og mer lik august.husk å ta deg pause i stresset,tenk på deg selv å.her er det ikke mye forandringer,alt som før.klem fra tante

Monica said...

Det er flere som sier at de blir mer og mer lik hverandre. Jeg ser det nå litt selv også. Vi skal nå slappe av innemellom også.