Saturday, August 29, 2009

Dagen derrpå





Disse bildene ble tatt dagen etter den store bursdagsfeiringen. Jeg tenkte at jeg måtte forklare hvorfor min sønn minner litt om Rudolf. Han har snublet, og ramlet med nesa rett i hørnet på en stol. Stakkars. Keith ristet på hodet når han så dette siden det skjedde dagen før bursdagen. Nå kommer vi til å ta masse bilder av han og nesa lyser rød, sa han. Jeg synes nå at han er søt uansett alt kler den smukke...

Gutta sloss nå litt om denne fjernstyrte bilen, så vi må ta den ifra dem. August lurte den inn i senga si etter feiringen av hans bror. Neste morgen da jeg skulle vekke han så jeg at den lå der så fint ved hans side. Da tok mor fjernkontrollen og startet å kjøre bilen inn i gutten til han våknet opp. August var skikkelig forvirret da han fikk åpnet øynene sine. Hvorfor gjorde du det sa han til meg.

No comments: