Monday, September 14, 2009

Nytt prosjekt


Montecito Residence
Arken
Delta shelter

I dag begynte jeg på en ny jobb. Jeg installerer et kjøkken i et hus som et av de mest kjente arkitekt kontorene her i Seattle har designet. Olson Sundberg Kundig Allen Architects.
Jeg la inn noen bilder av ting de har gjort, og om dere klikker på linken, så kommer dere til deres web side hvis dere vil se flere bilder. Kjøkkenets pris når vi er ferdige er i overkant av 900 000 norske kroner. Det er temmelig rart å tenke på at jeg holder på å innstallere et så dyrt kjøkken sammen med Keith. Det rare er at det liksom er jeg som er eksperten. Kjøkkenet er nemlig bestilt fra Tyskland, Siematic heter merket. Det er det samme merket som innredningen vi innstallerer i boligblokken jeg også jobber i. Denne innredningen kommer med masse tilbehør og utrolig mange bokser, så alle blir litt forrvirret. Jeg synes det er morrsomt å finne ut hvor alt går, og av en eller annen grunn har jeg et talent for det. Det må være at jeg er fra Europa også...

Jeg tenkte at jeg skal ta med meg kameraet i morgen slik at jeg kan ta bilder av huset. Dette huset er utrolig stilig, så det skal bli gøy å jobbe i det. Dette arkitekt kontoret er kjent utenfor Seattle også, så det er veldig spennende å få jobbe i et av husene deres. Vi er forresten blitt Siematics Seattle crew nå, så vi får alle jobbene deres. Vi har blitt veldig godt kjent med hun som har enerett på merket her, og hun liker jobben vi gjør. Hun er veldig spent på denne Tom Kundig jobben også.

No comments: