Friday, October 02, 2009

Et kjøkken vi har installert


Tenkte at jeg skulle begynne å sette inn noen bilder fra jobbene våre fremover også. Jeg og Keith var innom denne jobben for å se på det ferdige produktet (og få betalt) denne uken. Vi installerte dette kjøkkenet for et eldre ektepar. Det var igjennom en bygger, og jobben gikk greit. Utrolig at to mennesker trenger så mye skapplass. Bak noen store dører gjemmer fryser og kjøleskap seg også. Det er mange som vil at hvitevarene skal bli en del av skapene her borte.

Ellers har vi hatt litt gråvær denne uka, men i helgen og neste uke skal sola være her igjen. Jeg har vært veldig kald i et par dager nå, så gleden var stor da skyene forsvant i dag og sola kom frem.
Aspen liker seg hos sin nye dagmamma, tror jeg. Han snakker nå ikke så mye, men han har ikke noe imot at jeg drar fra han. Skal ta bilde av han i dag siden det er første dag han har på seg en strikket jakke som tante Solveig laget til August i fjor. Han har nemlig vokst fra alle som han brukte i vår. Det var veldig trist å oppdage det. Gutten har vokst.
Augsuts barnehage har vært å sett på brannbiler i dag, så jeg regner med at jeg får oppdatering når jeg henter han.

No comments: