Friday, October 02, 2009

Tante Solveigs strikkede gensers nye bruker



Måtte bare sette inn noen bilder jeg tok i dag av Aspen i jakka han nå har arvet av August. Jeg skal bruke den mye nå i høst, så jeg regner med at dere får se flere bilder med den på. August passer den også, så de får dele den litt. Bildene ble kanskje litt like, men jeg satte dem inn uansett.
August og barnehagen hadde det gøy på tur. Det gikk greit, og de så mye rart. Han har ikke snakket så mye om det, men jeg regner med at jeg får noen historier fremover. Må gå nå. Aspen holder på å tømme kjøleskapet. Alt er plassert på gulvet. En kan ikke ta øynene fra han alt for lenge. Han er en liten Emil. Nå henger han i snora til rullegardina. Alltid noe på gang.

2 comments:

May-Britt said...

Fine gutten. Han var nydelig i den jakka, ser ut som en skikkelig norsk gutt. Regner med han får litt oppmerskomhet med den jakka.(han burde det i all fall) Vi har nettop fått en fin genser av tante Solveig også, skal få tatt bilder av henne og sende til deg.
Håper dere har det bra. Klem

Monica said...

Du får sende bilde av Elea, så setter jeg inn bilde av henne også. Tante er så flink. Vi får masse kommentarer og ofte blir folk veldig overrasket når jeg forteller at plaggene er håndstrikket. Ellers går det bra med oss her borte. Klem til deg og din familie fra Seattle