Saturday, October 31, 2009

Solstrålen Aspen

Her er kosegutten fornøyd. Springe ute og spise brød samtidlig. Gutta venter i spenning på morgendagen. August var utkledd i hele dag. Her er det nemlig mange skoler som har Halloween parade i gangene, og siden Augusts barnehage ligger vegg i vegg med en deltok de også. Etterpå hadde de kosestund i barnehagen. De fikk Halloween kjeks og fikk se en tegnefilm om noen gresskar mennesker. Jeg regner med at de var fugleskremsel med gresskar hode. Bra dag for gutte. Aspen, stakkars, hadde ikke noen feiring i dag, men han har nå ikke så mye formening om Halloween ennda. Det spørs om det ikke blir mer forståelse etter morgendagen.

Ellers er det ikke mye spennende som skjer. Fremgangen i huset går med sneglefart. Jeg var der i går for å titte. Han er vel halveis ferdig med flisene. Ellers er taket og en vegg som ikke har fliser ferdig. Ny vifte og lys. Rørleggingen er nå ferdig også. Vi får visst vinduet i morgen (tror jeg), så da blir vel den veggen ferdig snart også. Jeg begynner å tvile om vi kommer oss inn til jul, men jeg får være positiv et par uker til...

No comments: