Thursday, October 29, 2009

Snart Halloween



Nå har jeg iallefall en gutt som gleder seg til lørdagen. Det er nemlig Halloween. Da skal de kle seg ut og gå trick or treating. Aspen skal ha på seg samme bjørne kostyme som han hadde i fjor. Før det hadde August den i to år. Det er flott at jeg fikk 4 år ut av den. Vi er kanskje litt kjedelige, men jeg betalte nå tross alt $40 og de er nå så søte i den. Neste år er det ingen som passer den, så det er best å få brukt den mens en kan.

August har meninger selv om hva han vil være, men han ombestemmer seg hele tiden. Han ville være en tiger, Peter pan, panter og spøkelse. Jeg foreslo at han kunne være ridder siden han liker litt sverd og slike ting. Jeg ombestemte meg etter at gutta lekte riddere med kjøkkenutstyret vårt. Det ble for mye fektig. Jeg bestemte meg bare for å ta sjansen og kjøpte han en batman kappe. Tenkte at han kunne ha en svart genser og bukse under. Han fikk se den i går, og vil ha den på seg hele tiden. Han sover med den nå og det gjorde han i går også. Han har gått rundt her i hele kveld med den på. Spesielt likte han skyggene kappa lagde. Den har en hette, så han har ørene også. I morgen skal de kle seg ut på barnehagen, så han skal ha den med seg og gleder seg voldsomt til det. Lørdagen kommer Keiths bror og kona over så de skal være sammen med oss når vi er ute å går. Regner med at det kommer mange bilder etter helga.

No comments: