Sunday, October 25, 2009

Kunstverk

Her er noen av kunstverkene til gutta fra dagens tegneøkt. Jeg får prøve å forklare så godt jeg kan.


Aspen tegnet dette og da jeg scannet inn Augusts bilder kom han med sin tegning og ville ha den inn på dataen også.

Selvportrett av August

Dette er et bilde av en av våre bokhyller med bøker. Oppe på toppen har han tegnet en lampe, Hvis dere studerer tegningen nøye kan dere se mine og Keiths nøkler på toppen av bokhylla samt et bilde av Balder. Over bokhylla er et bilde av meg. Ved siden av hylla har han tegnet flere dører. Den ene går ut, en til badet (den er minst siden den er langt borte) og en til klesskapet til pappa. Nederst til venstre er et romvesen. Ellers ser dere både pappa, mamma, Aspen og August selv. Han tegnet seg selv to ganger siden han var baby og så voks han.


Et epletre med blader og epler

Flotte tegninger fra gutta. Jeg tenkte at jeg måtte dele dem med dere. De er begge veldig stolte selv også. August ville ta med seg epletreet til barnehagen slik at han kunne vise det frem.

2 comments:

Anonymous said...

Hei August og Aspen. Bestemor og Bestefar synes tegningene deres er kjempe fine. Håper dere kommer på besøk til Norge ganske snart.

Monica said...

August likte å få hilsen på dataen fra dere. Han vil gjerne besøke dere. Han foreslo at jeg kunne komme over med han og Aspen, så kunne jeg bare dra tilbake til Ballard. Gutta skal nå ta et bad.