Monday, December 07, 2009

Bestefar har bursdag

I dag var det bestefars bursdag. Jeg spurte August hva han ville si til bestefar på bursdagen hans og August svarte Happy bursdag. Det går litt på Norsk og Engelsk her borte.

I dag pakket jeg inn julegaver som skal til Norge. Det var koselig. Det blir at jeg sender dem i morgen tenker jeg. Det ble for sent til å nå posten i dag. De kommer frem håper jeg.

Vi har nå advenslysestaken fremme, men det er vanskelig å hole fyr på lysene siden Aspen bare vil blåse dem ut. August syntes det var koselig med lys på bordet mens han spiser middagen i dag, som består av blandt annet fiskepinner.

Ellers er ikke Jul på månetoppet så veldig morrsom for gutta. Vet ikke om de klarer å sette seg inn i historien helt. Vi trenger litt forslag på hva vi skal vise til neste år. August sitter nå rolig å ser på, men vil helst se noe annet. Aspen klarer ikke å sitte rolig. Han sitter nå rolig til Mamma mø og Barney (en lilla dinosaur), så jeg vet at kan om han liker det han ser på.

4 comments:

Anonymous said...

hei.du må se om du får tak i skomakergata,den er så koslig. klem fra tante

Monica said...

Vi får bestille den til neste år tror jeg. Vet at de selger den på NRKs web butikk. Den liker jo jeg også godt.

Anonymous said...

hei.har du sett julekalenderen vi sendte deg.den er da ikke noe for guttene,de kommer til å bli vett skremt.klem fra tante

Monica said...

Den må nok vente et par år tenker jeg, men Keith vil like den. Den er jo nesten engelsk...