Friday, December 04, 2009

Tv slavene mine

Noen som husker denne serien?



Jeg har noen bilder fra tidligere som jeg ikke har fått satt inn ennda. Det er vel på tide at de blir publisert. Vi har ikke kabel eller antenne her i huset vårt, så vi får faktisk ikke inn en eneste tv kanal. Jeg er egentlig glad for det for det er mye dritt på tven her borte, og den blir avbrutt av reklame stadig. Ketih og jeg ser på tv på dataen om vi føler for det. www.hulu.com , der finner vi tv programmene som vi liker. The office, Smallville og the Family guy med mere. De har også flere dokumentarer, og andre show. Innemellom ser jeg på litt norsk tv også.
Gutta elsker å se på tv. Keith er bekymret. Jeg mener nå at de ikke ser så alt for mye. Nå i desember har jeg ordnet med en tv julekalender (jul på månetoppen), så da blir det barnetv hver dag. Ellers ser de kanskje en film eller noen episoer av Elias eller Postmann Pat annenhver dag. Vi har en liten samling av filmer med Norsk tale. Det blir kanksje litt kjedelig å se de samme filmene flere ganger, men jeg har ennda ikke fått noen klager. Vi finner nå innemellom noe på dataen også, og så må vi nå leie litt engelsktalende filmer også. Båndi kaller Aspen det når han vil se på barnetv.

No comments: