Saturday, February 06, 2010

Hocky sveis



Her om dagen klippet jeg August. Vi hadde det litt gøy med gutten og laget hockey sveis på han. Mullet, som de kaller det her. Business in the front, party in the back, som Keiths bror sier. Etter et par bilder klippet vi videre, så det ble ganske kort til slutt. August gråt i 20 minutter etter at han så håret sitt. Hans store helt er jo Peter Pan, og nå hadde han ikke Peter Pan hår lengre. Vi trøstet han med at det kom til å vokse fort ut igjen. Det betyr at hans lange lokker skal komme tilbake.

Ellers har vi en rolig helg. Jeg og gutta var hos ei Norsk veninne i går. Det var koselig. I kveld skal vi ha kosemat og en film.

2 comments:

Anonymous said...

hei.du må da ikke klippe bort krøllene,skjønner at gutten gråt når han får se at alle krøllene er borte ha ha.her er alt ok.gleder meg bare til dere kommer.fikk du noen bilder fra meg på mailen din?er ikke en kløpper når det gjelder data men jeg prøvde da og det sto at de var sendt.kanskje de svever rundt i verden ha ha,kos dere i helga og ha ei fin helg.klem fra tante

Monica said...

Jeg har fått bildene, er bare litt treig til å svare. Jeg må nå bare fortelle at vi klippet av han hockey sveisen, så det ble til at krøllene forsvant. August og jeg har nå bestemt at de skal få vokse ut igjen. Han tittet i speilet i går og vi fant ut at det hadde vokst mye. Han ble da glad.