Monday, February 08, 2010

Søte gutten min




Måtte bare sette inn noen nye bilder av lillegutten. Vi var på en lekeplass i dag. Han satt på en huske, og hadde ganske stor fart. Da begynte han å tulle og lene seg fremover. Han var vel en meter oppe i luften da han fløy av huska rett i bakken. Han uffet seg og reiste seg opp igjen og skulle opp på huska igjen. Jeg dyttet han litt fart, men ikke så fort, og da ropte han MER MER. Da ble det full fart igjen. De som sto ved siden av oss syntes jeg hadde en tøff gutt, og det har jeg nå.

Ellers i helga skulle August øve på å skrive bokstaver. Jeg dro frem en arbeidsbok vi hadde fått fra Norge med øvelser på å skrive bokstaver. Han satt en liten stund og jobbet seg igjennom alfabetet. Plutselig ropte han over til meg. Mamma de har monster bokstaver her. Hadde hadde sidene med Æ, Ø og Å åpen...

5 comments:

Anonymous said...

hei.det var fine bilder av lillegutt og så blid han er.august skal vel på skolen fra høsten eller er det et år igjen som her 6åringer?ellers så er alt ok,vinteren vil ikke slippe.ønsker bare at snøen skal forsvinne nå,er lei av den.det har blitt lenge lyst om dagene nå så det går rette veien.fikk inbydelsen til brullupet i går.hils.klem fra tante

Monica said...

Han begynner på kindergarden til høsten. Det er på en måte skole igjennom lek, så begynner han i første kasse året etter. Det blir spennende. Barnehagen hans driver mye med bokstaver for tiden, så han er litt opptatt av dem for tiden.

Anonymous said...

hehe artig og se at guttene har vokst seg så store:D blir artig og se de snart igjen for dere kommer vel til bryllupet? du må hilse august og aspen så mye ifra meg og håper vi 3 kan leke litt sammen når dere kommer over igjen:) er det travelt med arbeid til dere nå for tiden eller?
skal legg meg jeg nå, du får hilse

Anonymous said...

glemte å si at det er meg marius:)

Monica said...

Vi kommer, og jeg regner med at gutta blir glade for å se deg igjen.