Sunday, March 21, 2010

Fin dag

Jeg ville bare fortelle at i dag har vi hatt en utrolig fin dag. Blå himmel og varmt. Så mange som hadde dratt ut sommerkjolene, shortser og tskjorter. Hadde genser på gutta, og August ble sjalu da han så at det var folk ute med t skjorter. Han ser frem til sommer og shorts. Han driver å spørr om han ikke kan ha shorts på hver gang jeg ber han om å finne en bukse.

Bildet over er tatt for en uke siden i parken rett over gata. De har noen skulpturer der som skal forestille bølger. Ganske stilige er de. Gutta liker å leke gjemsel bak dem. Gjemsel er forresten en ny lek de holder på med for tiden. August har begynt å bli litt mer kreativ med å gjemme seg. Aspen går tilbake til samme sted hver gang. De har det veldig gøy og ler mye sammen når de leker.

Det er meldt fint i morgen også, så jeg får la August ha på seg lettere tøy når vi drar ut for å nyte vår fine vår. Tar forresten allergi piller nå, så jeg overlever pollendagene her.

Før jeg avslutter får jeg gi en liten husoppdatering. Hvor skal jeg begynne...
Badet er nå endelig ferdig bortsett fra et strøk med maling på en vegg og taket. Etter det er det vel bare å henge opp et speil. Ellers er tregulvet oppe lagt og jeg tror de ble ferdige med et gelender der også på fredagen. Jeg har ikke vært å sett ennda. Gulvet i hovedetasjen er nå ferdig til pussing og lakking. Vi tok av treplatene som var over tregulvet. Det var noen områder med hull som har nå blitt lappet. Det som står igjen nå er kjøkkengulvet og vaskerommet. Kanskje det blir innflytting snart...

2 comments:

Anonymous said...

hei.venter på våren jeg nå,i dag har det vært en fin dag men hvor lenge varer det??? koslig å høre at du får flytte inn snart.det må da bli himelsk for deg.marius har vært en tur hjem i helga,det var møstrevy og fest i går så han måtte få det med seg.her går det så som så,men alt blir vel bedre når formen retter seg opp.gleder meg så til dere kommer.klem fra tante

Anonymous said...

Alt blir bedre når våren varmer. Gleder oss til å komme også. Savner dere alle kjempemye.