Thursday, March 04, 2010

Søte Elea

Søte Elea

Far og datter

Ut på glattisen med mamma

Fikk noen fine bilder av Elea i sin fine røde kåpe. Jeg syntes hun var så fin at jeg ville dele bildene med flere. Vet at Bestemor i Møst ville se dem. Hun elsker jo alle bilder av sine tre barnebarn.

Her borte har vi nå ingen snø. Her er det pollen sesong. Jeg har ordnet med piller, men de virker nå ikke alltid like godt. De skal virke i 24 timer, og midt på dagen går det som regel bra. På morgenene før virkningen tar til klør og renner øynene. Jeg nyser og nyser også. Sent på kvelden begynner det igjen. Lurer på om jeg burde ta to nå som det står på, men lider meg nå igjennom dagene. I dag har det vært litt regn, så jeg regner med at det går bra i kveld. Jeg hadde aldri allergi hjemme i Norge. Det er rart at jeg blir angrepet så hardt her borte. Ingen av gutta har allergi så langt, så det er nå bra.

August har begynt å skrive navnet sitt nå. Jeg skal scanne inn noen eksempler snart. De er utrolig fine. Han tegner også mennesker nå. Er meget stolt av dem. Han har hatt en utrolig utvikling de siste månedene. Det har også Aspen. Han kommer til å bli kunstneren i familien. Han har allerede begynt å tegne mennesker med øyne, hår og munn. Han tegner kropp og føtter også. August satt nå knapt rolig da han var på Aspens alder. Aspen kan sitte lenge og går igjennom mange mange ark. Jeg kjøpte derfor en tegnebok til han i går med 300 ark. Håper den holder en stund. August er vår historieforteller. Hans munn går i ett for tiden. Ennten er det 1000 spørsmål eller så går det i historier om monster og andre ting.

No comments: