Monday, April 12, 2010

Aspen


Denne lille gogutten begynner å få noen morrsomme vaner. Jeg har funnet ut at han liker å ta med seg ting når han skal noen steder. Han liker å fylle opp så mye han kan. Slik som han gjør når han får pakke ryggsekken sin selv.

Sekken fikk vi av tante Solveig, og den er nå egentlig Augusts.


Når gutta skal legge seg får de lov til å ta med et par leker i senga. Aspen liker å ta med mer enn jeg liker. Han løper frem og tilbake og fyller opp til jeg sier stopp. En kveld lot jeg han bare ta med de han ville. Dere ser resultatet over. Han ble aldri ferdig. Jeg ba han klatre opp for å legge seg. Han klatret opp og gikk litt rundt og rundt. Jeg spurte han hvor han hadde tenkt å ligge. Han la jeg ned i en åpen krok og sa. Me sleep here.
Aspen liker også å tegne. Jeg har derfor passet på at han har et lite tegnebord i bilen. Den sitter han med stadig. Dere ser nå under her at han er veldig flink. Han er jo bare 2 1-2 år gammel. Når vi er hjemme tegner han på ark og har går gjennom dem fort.

2 comments:

Anonymous said...

hei.må bare si at aspen er utrolig flink å tegne.ser i første klassen at de klarer ikke å få ansiktene så detalert som han.aspen blir nok en kunster,klem fra tante

Anonymous said...

hei,skal si fra marius at han har satt inn peng på kontoen din.alt bra her.nå er det ikke så lenge før vi får se dere.vi gleder oss.