Monday, April 19, 2010

Våren er her

Nå er det endelig fint vårvær her. Gutta har begynt å gå med t skjorter igjen. Til og med jeg har kortermet i dag. Det er skikkelig deilig. I helga var gutta ute på løvetannjakt. Aspen ga meg mange blomster. Pretty sier han og gir dem til meg. Det var nå mest morrsomt å blåse frøene til de som var ferdigblomstret. August kaller de kolonier.
Ellers var jeg i dårlig form i helga, og har ikke kommet meg helt ennda. Kroppen er litt øm. Kjedelig.

Gleder meg ellers veldig mye til å komme til Norge igjen. Det er ikke lenge igjen. Om flyene er i rute lander vi den 15 mai, så vi får feiret 17 mai der hjemme. Gelder oss kjempemye.

2 comments:

Aina said...

Hei!Gleder meg til dere kommer hjem!!!!Jeg kommer oppover til KSU 18.mai og blir hjemme til 24.!!:o)

May-Britt said...

Gleder oss kjempe mye til dere kommer!!