Thursday, June 24, 2010

Barnehage oppdatering


Her er Affen da vi hentet han. Han ser temmelig sliten ut. Må fortelle at han sloknet 5 minutter etter at vi kom hjem.

Jeg har nå hentet lillegutt i barnehagen. Han så ut til å ha hatt en flott dag. Da jeg og August kom var han ute å lekte sammen med en av Augusts kamerater. Gutten hadde på seg de samme klærne, så han må ha klart å gått på do. Han var nå møkkete, så jeg regner med at han hadde fartet rundt.
Jeg spurte den ene tanten hvordan det gikk, og hun sa at han hadde vært fin. Han hadde vandret over til den andre siden hvor de større barna var flere ganger, så de måtte hente han ofte. Ellers hadde han ikke sagt mye. Han hadde vært med på aktivitetene, men vært stille. Han blir stille når han har nye mennesker rundt seg, så det var vel forventet. Ellers hadde han spist lunsj og hvilt sammen med de andre barna.
Han var blid da vi kom, men han løpte ikke mot meg slik August gjør når jeg henter han.

August og jeg koste oss sammen i dag også. Vi var på biblioteket, hvor han fikk spille spill på dataen. Han lånte også en bok og et par filmer. Etterpå dro vi til en park hvor vi spiste lunsj og leste litt i boka. Det var vært en kjempefin sommerdag med 23 grader, så dette var min første dag i skjørt.

No comments: