Thursday, June 24, 2010

Første dag i barnehagen

Litt kjedelig at bilde ble litt uklart, men jeg tok bare et med mobilen i dag.

I dag er det Aspens første dag i barnehagen. Han er også uten bleie. Vi har nemlig drevet aktivt med å få han uten dem. Det har gått fint. Han hadde et uhell i går, men ellers har han sagt ifra når han må på do. Jeg er litt bekymret hvordan det vil gå i barnehagen siden har er litt stille med nye mennesker. Jeg fortalte han at han måtte si ifra til lærerene sine og jeg pekte og viste han hvem de er. Han kjenner jo alle fra før siden dette er Augusts barnehage også. Augsut er ikke der denne uka og resten av sommeren er han i en annen gruppe. De kommer nok til å se litt til hverandre allikevel tenker jeg.

Avleveringen gikk greit, og jeg er spent hvordan dagen gikk. Skal nok gi oppdatering.

Her er min større engel, som er sammen med meg i dag. Han er våken nå. Sitter å spiller et spill på mobilen min.
Augusts barnehage har hatt to dager stengt, så han har leket med Aspen. De har vært flinke til å leke sammen. Her om dagen satt de å lekte med Playmobil. August drev å satt sammen forskjellige ting. Aspen er ikke flink til dette ennda. Så August satt å bygget opp sakene sine. Aspen fant en hefte med bilder av forskjellige playmo ting. Han begynte å peke på bildene for å vise Augsut hva han skulle bygge. August som ikke hadde disse tingene brydde seg ikke så mye om Aspen og fortsatte med det han holdt på med. Aspen fant nye bilder og pekte. Det ble vel litt masing for Keith brøt inn å spurte August om han ikke kunne bygge disse tingene for Aspen. August sier da til sin far at han kan gjøre det om han får dem til Jul.

No comments: