Monday, June 21, 2010

Lek med leire

Av og til blir vi med Keith når han skal gjøre forskjellige ting, og av og til tar ting litt lengre tid enn planlagt. Jeg har lært dette, så jeg har små aktiviteter gjemt både her og der for gutta. I bilen har jeg en boks hvor jeg har noen juice bokser samt kjeks og andre små ting vi kan spise. Jeg har også uteleker som et par baller, spader og bøtter samt kritt vi kan tegne på bakken med. Jeg har små bøker, tegneutstyr, klistremerker, tatoveringer og andre leker. Jeg har til og med litt leire. Da vi var med Keith på skolen kunne vi dra frem den siden bordene der er fine å sitte på å lette å vaske. Gutta koste seg lenge med den.
Det gikk mest på å lage små slanger og plasser de kunne sove på.

Denne gangen var vi med Keith da han skulle bruke laser printeren på universitetet. Rett utenfor rommet der han var er det en liten cafe, som var stengt da vi var der. Her bruker mange studenter å sitte å ha sine prosjekter eller bare for å snakke. Flott for oss for da trengte vi ikke å være kjempestille. Vi hadde vært på butikken også å kjøpt sjokolademelk, så gutta koste seg ekstra mye.

No comments: