Friday, June 11, 2010

Travle tider

Vi har hatt det travelt her etter at vi kom hjem. Keith holder på med sin eksamens uke, så han har nesten ikke sovet siden vi landet her i Seattle. Jeg har vært litt støttespiller også, så har vært litt for lenge oppe også. Det betyr at jeg nå er forkjølet. Mye hosting, så jeg drikker urte te og spiser hals pastiller. Jeg har nå hatt tid til å farte litt med guttene også. Her er vi over gata der vi bor. Gutta kaller det boat park siden det er så mange båter som går igjennom slusene her.
Her i trappa liker guttene å sitte for her kan de kaste stein eller kjenne på vannet.
Denne bakken er flott til å rulle for de to.
Keith og jeg var litt opptatte en kveld. Lot vel gutta få holde på med sitt litt for lenge uten å finne ut hva de drev med. Da jeg tittet hva de drev med hadde de klistremerker utover hele gulvet. Slike klistremerker som var vanskelig å få opp. Det ble litt ekstrajobb for mor.
Kosegutten
Her er bilde fra i dag. Vi var på cafe besøk. Keith kjøpte smultringer til oss alle. Gutta likte det.
Neste uke skal August og barnehagen hans ha et skuespill, og her er plakaten deres. Det skal bli spennende. Gleder meg til å se det hele. De har øvet en stund. Tror August kanskje har mistet litt av øvingen siden han var i Norge, men han holder vel på å bli oppdatert nå. Han snakker nå iallefall mye om BFG til oss.

Dette var nå en liten oppdatering fra oss her borte. I morgen er Keiths siste innleverings dag, så da regner jeg med at vi får det litt mindre stressende her i sommer. Mye jobb blir vel kanskje uansett, men vi skal nå kose oss også.

No comments: