Friday, June 04, 2010

Vi er tilbake igjen


Tilbake i storbyen igjen. Flyturen med gutta ble litt slitsommere enn jeg tenkte. P.g.a. at British air streiket ble mitt fly fra Oslo til London kanselert. Jeg fikk den erstattet med et SAS fly. Det betydde at jeg måtte opp til nattflyet 06:30 fra Kristiansund til Oslo for å nå morgenflyet til SAS som tok meg til London. Derrifra dro jeg med British Air til Seattle. Selvfølgelig begynte jeg med pakkingen litt for sent, så jeg kom meg sent i seng kvelden før også. Gutta var ikke å få i seng heller, så vi var en trøtt gjeng på Kværnberget. Turen til Oslo gikk greit, og vente tiden der gikk greit også.
På gardemoen lekkte nemlig gutta med dette flyet. August prøvde å komme i kontakt med en Norsk gutt, men han ble litt skremt av min engelsktalende engel. På flyet til London sov Aspen, og så fort vi kom oss i luften på flyet til Seattle sovnet August. De byttet dermed om å ha våkenvakt, så når jeg ville sove ble jeg konstant vekket.
På Heathrow skulle gutta få kjøpe en liten leke siden de hadde vært så flinke. Jeg fant nå ingen lekebutikk, men en butikk full av Britiske suvernirer. De valgte seg hvert sitt sett medet fly og noen biler. Jeg fortalte gutta at de måtte vente med å åpne eska til vi satt et sted. Jeg snudde meg så å betale og da det var gjort var Aspen borte. Jeg ropte på August og fortalte at han måtte holde et øye med broren, men han var i sin egen lille verden. Jeg sprang ut og der så jeg Aspen mellom stolene. Han hadde funnet sitteplasser til oss alle. Gutten ville leke.
Vi var slitne alle mann da vi kom til Seattle, og det var godt å bli plukket opp av Keith og kjørt hjem. Dagen etter en lang natt med masse soving var alle i form igjen.
Jeg har nå pakket ut, og ble litt trist da jeg oppdaget at jeg hadde glemt brunosten. Ellers kom alt helt med tilbake.

No comments: