Tuesday, August 17, 2010

Liten fremgang

Som jeg har fortalt tidligere bor vi nå i vårt hus. Problemet er at vi også jobber med å sette det i stand. Derforhar jeg ikke hatt mye tid på å oppdatere her. Hver kveld vasker jeg og rydder ved siden av å prøve å bli ferdig med noe slik at vi har litt fremgang i vår oppussing. Det går utrolig sakte. Vi har en som hjelper til på dagtid, men han er noe av det treigeste som finnes. Triste greier. Jeg blir bare deprimert. Hadde jo lyst til å komme med oppdateringer her om vår fremgang, men når jeg kommer hjem til to nye fliser og litt pussing av en vegg er det ikke mye å snakke om. Problemet er at vi ved en feil betalte denne fyren for mye for noe han gjorde for oss tidligere. Fyren er blakk, så for å få igjen pengene våre må han jobbe for dem. Vi blir med andre ord ikke kvitt han siden har er så treig.

Gutta har det nå bra og trives godt i sitt nye hus. De har en lekekamerat i huset ved siden av og de har laget snarvei til hverandre allerede.




Måtte sette inn noen bilder av de fine gutta mine. De er tatt i løpet av sommeren. Har mange bilder på telefonen min som jeg skal sette inn etterhvert. Jeg har nemlig fått meg iphone og er lykkelig for den. Ei vi kjenner oppgraderte sin, så jeg fikk hennes. Min telefon smalt i bakken under flyttinga.

No comments: