Wednesday, December 08, 2010

Oppdatering på 5 minutter




Det er travle tider her borte, men her kommer en kort liten oppdatering. Her er gutta på vei til en liten lekeplass som ligger rett ved der vi bor. De må jo av og til ut å løpe av seg litt energi.

August ramlet og slo seg, så han var sur resten av tiden på lekeplassen. Alt var feil, så det ble ikke så mange bilder av han denne gangen.


Gutten varmet nå litt opp igjen, så jeg fikk nå et lite bilde og beskjed om å ikke ta flere.
Mamma lurte på hvordan vinduet oppe ble, så jeg legger ved et lite bilde.

Ellers kan jeg fortelle at vi har pyntet juletreet her allerede. Det ble gjort i går. Jeg skal sette inn bilder senere. Aspen syntes ikke treet vårt var stort nok, så neste år lovet jeg han et større et. Vi skal jo feire jul hos Keiths foreldre, og der er det sikkert et stort tre kan jeg tenke meg.
Jeg har sendt mine julepakker til Norge, og må snart komme i gang med julekort. De kommer nok litt sent i år tenker jeg. Vel, vel en kan ikke få tid til alt.

Mine 5 minutter er over, så jeg håper å ha mer tid neste gang jeg setter meg ned.

No comments: