Thursday, June 09, 2011

Lego og lek

 August har blitt mer og mer glad i lego. Han har begynt å bygge settene han får selv også. Denne over fikk han til jul og jeg og August bygget den sammen. Han var veldig flink, så jeg måtte la han få bygge mye selv. Det klør jo litt i fingrene  mine for jeg liker jo å bygge lego.

 Til bursdagen sin fikk han noen sett med lego, og han bygget dem helt alene uten at jeg var i rommet. Jeg ble veldig overrasket, men gutten klarte det fint alene. Han ble sikkert lei av å vente på at jeg skulle hjelpe. Han fortalte meg at han først trodde at han ikke kom til å greie det, men så klarte han det allikevel. Han var veldig stolt selv.

 Her er gutta sammen med nabogutta Ben (5) og Tim(2 år til høsten). Forkortelser av Benjamin og Timothy. Bilde ble tatt en dag vi hadde vært ute å spist mat sammen med dem. Gutta fant et sykkelstativ og da ble det leking.




 Rachel har et par hunder, og en helg passet hun to hunder. Vi tok med oss en pizza over på besøk. Etter maten tok vi hundene på tur for å kjøpe is. August og Aspen fikk da holde Rachels hunder Gunther and Maya. Dette likte de (gutta) veldig godt. Aspen driver å sier at han har lyst på hund fortsatt.

 Hjemme hos Rachel og Les ble det veldig fult med fire hunder. Gutta klappet dem masse.

2 comments:

Anonymous said...

Hei Aspen og August.
Ja jeg ser dere liker å passe hunder. Det var morsomme bilder.
Slottet du bygde August var kjempefint du er skikkelig flink.
Bestemor

Monica said...

Han er flink og elsker lego.