Thursday, June 23, 2011

Veggmaleri og park tur

 I dag ble jeg ferdig med et veggmaleri jeg laget for Aspens barnehage. Ungene og de som jobber der var veldig fornøyd. Morrsomt. Tirsdag og mandag var barnehagen stengt. De hadde planleggingsdager. Det var da jeg begynte å male. I går var jeg opptatt med noe annet (se under), så jeg ble ferdig i dag. Da jeg malte i dag hadde jeg noen tilskuere, men ungene var å så på en barneforestilling på biblioteket, så jeg hadde ro mesteparten av tiden. Da de kom tilbake var det sovetid, så det var stille og fredelig. Aspen sovnet også.






 Jeg skal ta noen bedre bilder senere, men jeg hadde bare med med mobilen i dag. Jeg fikk bestemme hva jeg ville gjøre selv. De ønsket seg natur og dyr, så det ble masse av det. Det var virkelig gøy å male det, og jeg ble kjent med de ansatte bedre også.
 I går var vi ute på tur. Vi dro til vest Seattle. Der er det en flott park ved sjøen. Vi hadde lunsj ute og gutta kastet stein i vannet. Det var også en lekeplass der.



1 comment:

Anonymous said...

hei.fine bilder.guttene har vokst siden sist jeg så bilder av dem.her er alt ok.ikke så mye sommervær ennå men det blir vel. skal i dåp på søndag så kjolen er vasket, damping av den igjenstår. marius drar i morgen,de skal til tyrkia i 14 dager på ferie og så kommer han hjem igjen.aina kommer den 23juli og blir her en uke.kommer tilbake i august og da skal vi til trondheim en tur.hils.klem fra tante