Sunday, April 29, 2012

Av og til må vi bare...

 Dra til McDonalds. Der har de et eget rom for barn. Når det regner er det jo et gansle bra sted å dra, siden de kan slite seg ut her. Det er da bra å ha en tålmodig mor.
 Oppe i vinduet sitter gutta mine.


Gutta hadde tydligvis fått Happy meal av sin mor her. Vi avsluttet vårt sunne måltid med is. Siste bildet viser at Aspen spiste isen litt fort.

Jeg kan nå fortelle at jeg ikke spiser maten her. Føler at jeg blir dårlig i magen hver gang jeg spiser hos McDonalds her i USA. Jeg kan spise deres French fries and gjorde det sikkert denne dagen. Apsen liker ikke hamburgere, så han vil alltid ha Chicken nuggets of fries. De er ellers flinke til å spise epleposen som følger med. De drikker ennten eple juice eller melk til sitt måltid. Det er prisen de må betale for å få Happy meal som har en leke. Vi drar nå ikke hit så ofte, noe gutta synes er litt trist, siden McDonalds høyt oppe på lista over deres spisesteder de liker å gå til

No comments: