Tuesday, May 01, 2012

Gus

 Vi har vært hundepassere i to uker. Lørdag kom Nana og Grandpa for å hente Gus. Gutta syntes det vel var litt trist, men mor selv var ganske fornøyd. Denne lille krabaten trenger tre turer hver dag, og han gjør fra seg to til tre ganger hver tur også. Vi bor jo i byen så da plukker en jo opp det som kommer ut. Jeg ble litt lei etterhvert. August var flink til å hjelpe til, men han gikk lei også. Aspen slapp unna. Jeg følte at han var litt ung for oppgaven.

Det fine var jo at jeg ble tvungen ut for å gå turer og det var jo fint, men jeg måtte jo ta hver tur siden gutta ikke kan gå alene. De var flinke og villige til å gå, men kanskje litt mindre de dagene det regnet.


 Ellers likte Gus å ligge ute når det var sol, så de dagene koset han seg, og gutta var mye ute å lekte med han. Gus er forresten en slags Terrier.

2 comments:

Anonymous said...

hei. du er flink å legge ut bilder av guttene. tusen takk skal du ha. når kommer dere hit for dere skal vel til norge i sommer, setter inn på kontoen din så du får kjøpe gave til august fra meg.alt ok her, håper det står bra til med dere. klem fra tante

Monica said...

Hei tante. Ingen dato satt. August ser frem til bursdagen sin. Han har nedtelling, bare 11 dager igjen...