Tuesday, October 16, 2012

Alba and the boys










3 comments:

Anonymous said...

Mine skjønne barne barn . Tror nok gutta vil passe godt på henne fremover. Det kan være bra så lenge de bor i Seatle .. Tror nok mamma ,Monica ikke liker jeg sier det .
Ser en onkel der borte har skrevet at hun heter Alba Cash.
Jeg vil da fortelle hva hun heter.
Alba Frost Berg Cash ,er hennes navn.
Jeg tror nok pappa Keith har funnet navnene . Til slutt ble Monica enig . Tror nok pappaen måtte komme med mange navn før de ble enige. Gleder meg til å treffe alle sammen . Til jul kanskje ?
Bestemor

Anonymous said...

hei. du har en kjempefin bukett. alba har da så mye hår men det hadde vel du også. koslige bilder du har lagt ut. håper vi får treffe dere snart og beundre lille tulla. ha en fin dag. klem fra tante

Monica said...

Jeg drømmer om en Norgestur, vi hadde alle likt det. Alba er så langt en ganske fin baby som er rolig som sine brødre. Hun liker å sove i armene mine, så det betyr jo at en ikke får gjort så mye. Gutta liker å ha henne på rommet sitt så hun er av og til der oppe å holder de med selskap. De flytter henne rundt med seg når de beveger seg rundt i rommet sitt slik at hun kan følge med. Fine brødre har hun.