Wednesday, December 19, 2012

Tante Solveig strikkeplagg ny og "gammel"

 Denne bodyen strikket tante til Eline, sitt barnebarn. Eline var for stor til å bruke den, så denne er over på lån. Vi liker den veldig godt. Jeg skal også sette inn bilder av en i lilla.


 Far og datter. 
 Her er Alba i en drakt som var strikket til Aspen. Det er veldig flott med gjenbruk når en har slike fine plagg.







Disse bildene var nå tatt for et par uker siden, så jeg skal oppdatere med noen nye snart. Alba har nemlig blitt veldig god til å smile. Vi prøver joå fange smilet og det begynner å bli lettere. Ellers vokser hun fint. Her borte ser en nå doktoren hver andre måned, så jeg har ikke noen nye vekt nummer ennda. Hun legger nå på seg, så da er vel alt bare bra.

Ellers gleder gutta seg til jul. Ikke lenge igjen nå. Jeg skal nå få lagt inn noen av våre førjulsbilder også. Det går litt treigt i svingene for tiden.

2 comments:

Anonymous said...

hei.så stor hun har blitt fine alba.morsomt at bodyene blir brukt,lite strikking med meg for tiden men det blit vel med tiden. i morgen er det siste arbeidsdag og så fri til 2 jan og detser jeg frem til. tok fri mandag og tirsdag og da fikk jeg gjordt mye, kan vel si at jeg er så og si ferdig til jul. guttene kommer i løpe av lørdagen,espen og anna kjører hjem og marius sitter på. aina er i stavanger hos dem nå, så de drar fredag derfra.ellers er alt som før her. regner med at guttene gleder seg.det er spenning med alle pakkene. dere får kose dere så snakkes vi. klem fra tante

Monica said...

Bodyene er kjempefine. Vi skal bruke den lilla i morgen, så skal jeg ta noen bilder av Alba i den.

Kos deg med alle til jul. Bilde av kjolen du strikket til Alba kommer også.

Klem fra Monica