Thursday, November 15, 2012

Her er Alba igjen

 Det blir jo en del bilder her av lillejenta fremover tenker jeg. Jeg får passe på at jeg tar bilder av gutta fremover også. De er jo to opptatte typer. Ben, nabogutten, hadde bursdag i går. Det betyr en del nye leker, så gutta er over der. Ben fikk et lego  ninjago sett som August ønsker seg til jul. En stor eske med en firehoders drage. August og Aspen planlegger sammen når de ønsker seg ting. De ser på lekene sine som felles. De er veldig flinke med å dele og det er forbausende lite krangling når de holder på sammen.
 Vi får se når vår lille dame, Alba kommer for å leke med legoen deres. August ønsker seg en ninjago lego som er jente for den skal Alba ha når hun kommer for å leke med dem. De har hørt at jeg var veldig glad i lego da jeg var liten, så de håper at Alba liker lego også.


4 comments:

Anonymous said...

Hei.så våken blikk hun har.forstår at dere er stolte,ei skjønn prinsesse. Synd at det ikke ble tur over hit til jul men da blir det nok et lengre opphold i sommer. Håper på det iallfall. Skal bortover til furuhaugen snart,elea,Frida og Vegard er der. Elea har bestilt taco. Ellers alt bra. Går nå fort frem til jul nå. Ha en fin dag,hils.klem fra tante

Monica said...

Tiden vil gå fort fremover mot jul. Denne uken har vi Thanksgiving her. Vi skal over til Keiths foreldre på torsdagen, så ligger vi over iallefall en natt. Keiths halvbror med familie kommer også. Det blir koselig tenker jeg.
Klem

Elin said...

Hei Monica!
Alba ser kjempefin ut. Veldig pen og våken i blikket.
Håper dere får en fin jul. Jeg skal en tur til Sør Afrika før jul og titte på Saddlebredhester...
Du får hilse Keith og gutta!!

Anonymous said...

Alba var 2 mnd. På de bildene . Hun er så fin .Når Frida er hos bestemor på besøk sier hun se baby ,baby . Vi må da ta frem I Padden og vise henne . Hun ruller selv nedover for å se på alle bildene av gutta og Alba.

Bestemor